oddal obrazki przybliż obrazki zmienia też ilość obrazków na ekranie
Rozwścieczeni paryżanie atakują amerykańską ambasadę w Paryżu
Wiadomość od Mikołaja – cześć! Tu św.Mikołaj!Byleś grzecznv?Nie kradleś?TO się naucz,bo ja ci ku*wawiecznie prezentówprzynosil nie będel!
Jak wk...ić człowieka przed wypłatą? – Twój bank zna się na tym najlepiej!
Gimbusy
Fucha
Na tym zdjęciu znajdują się zwycięzcy:138 konkursów PŚ8 kryształowych kul za wygranie sezonu PŚ7 turniejów czterech skoczni3 mistrzostw świata w lotach8 mistrzostw świata w skokach0 olimpiad
Według naukowców z Nasa, taki układ planet może być utworzony raz na 25 lat
Właściciel domu włączył swoje zraszacze przed odlotem, aby uciec od pożaru Kansas. Wrócił do tego domu
Kulturalne zachowanieczyni nas ludźmi
Reklama dźwignią handlu – Firma Payless – ang. pay+less, czyli „płać mniej” – oferuje tanie obuwie. Typowa cena za parę to 19,99 USD. Sieć postanowiła udowodnić, że warto kupować jej produkty w bardzo niskiej cenie, ponieważ przy odpowiedniej oprawie marketingowej konsumenci byliby skłonni płacić za nie dużo więcej.Firma uruchomiła w jednym z centrów handlowych w Los Angeles sklep pop-up pod zmyśloną marką Palessi i zaprosiła znanych agentów wpływu – influencerów – na wielkie otwarcie. Półki sklepu były pełne obuwia Payless w nieco zmienionym „opakowaniu”.Co było dalej?Na imprezie pojawiły się znane blogerki i influencerki - sama śmietanka towarzyska, która żyje z tego, że zna się na modzie. Buty marki Palessi rozchodziły się, jak świeże bułeczki. Klientki chwaliły ich jakość i dobre wykonanie. Obuwie nie było tanie - para kosztowała nawet 600 dolarów, ale za jakoś trzeba zapłacić.I poszło!Celebryci byli zachwyceni designem i jakością materiałów, kupowali nawet po kilka par obuwia. Zos
««« skocz o 50 stron « skocz o 10 stron skocz o 10 stron » skocz o 50 stron »»»
Losowa podstrona
86672 86671 86670 86669 86668 86667 ... 86490 86489 86488 86487 86486 86485 86484 86483 86482 86481 86480 ... 5 4 3 2 1