oddal obrazki przybliż obrazki zmienia też ilość obrazków na ekranie
KOCHANIE, JEST LANYPONIEDZIAŁEK, A TYWCIAŻ GAPISZ SIĘ W TELEFONPRZEPRASZAM,JUŻ LEJĘ
Wielkanoc z Netflixem
Zamknęliprzedszkola i żłobki iod razu spada liczbazakażeń. Mamnadzieję że ktośkiedyś rozliczy temałe kaszojady zaludobójstwo.
Czas zemsty
Wiara czyni cuda
Auto było projektowane nocą. William Lyons (ówczesny szef Jaguara) był bardzo sceptycznie nastawiony do tego projektu. Zatem auto projektowano po godzinach – William Lyons uważał, że trzeba modernizować XK 120, a nie pchać się w nowe projekty. Projektanci i inżynierowie nie posłuchali go jednak. Po zbudowaniu nadwozia przewieziono go do Bedford, gdzie miano zamiar sprawdzić go w tunelu aerodynamicznym, by dopracować szczegóły. No i na chęciach się skończyło. Gdy zaczęto osiągać większe prędkości tunel zaczął pobierać tak duże ilości energii, że odłączył od zasilania całe Bedford. I z tym sobie poradzono. Jak? Ano uruchamiano tunel nocą. Gdy w Kociaku zawitał 12 cylindrowy silnik - trzeba było go sprawdzić. Ówczesne auta osiągały przeciętnie 110 - 130 km/h. To był ich kres. Jag jechał o 100 km/h szybciej. Tory wówczas to były opuszczone lotniska. Zbyt krótkie jak się okazało, by poznać możliwości samochodu. Ale przecież jest nowo wybudowana M1. Za dnia ruch był spory, ale nocą... To był
««« skocz o 50 stron « skocz o 10 stron skocz o 10 stron » skocz o 50 stron »»»
Losowa podstrona
100632 100631 100630 100629 100628 100627 ... 100532 100531 100530 100529 100528 100527 100526 100525 100524 100523 100522 ... 5 4 3 2 1